12 Şubat 2014 Çarşamba

Tavsiye Evinde Arda Türkmen ve Tefal ile Sevgililer Günü Yemeği

Geçtiğimiz cumartesi Tavsiye Evi 'nde Arda Türkmen ve Tefal ile Sevgililer Günü Yemeği  etkinliğine davetliydik. Tavsiye evi gerçekten insanın kendini evinde gibi hissettiği bir yer, Arda Türkmen de çok başarılı bir şef olduğu için etkinliğin çok zevkli ve faydalı olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.
 
Ne yemekler pişirdiğimizi, nasıl bir sofraya davetli olduğumuzu ve nasıl lezzetler test ettiğimizi merak edenler için ;



 
Masadaki zeytinyağılar önceden Arda'nın Mutfağı ekibi tarafından pişirilmişti.
 
 
İmambayıldının bu kadar farklısını ve lezzetlisini daha önce yememiştim
 

 
Vişneli yaprak sarmasına diyecek bir kelime bulamıyorum. Kesinlikle yemeden bu dünyayı terk etmeyin :)
 


Bu da ilk yediğimde enginar sandığım portakal suyu ile pişmiş kereviz dolması
 



 
Burada Arda Türkmen her zaman yaptığımız kabaklı kişe bir farklılık kazandırıyor. Kabakları alta dizip üzerine önceden hazırlayıp dondurduğu hamurlarını rendeliyor ve buna fırında ters yüz kabak deniyor. Benim gibi peki nasıl dilimleniyor diyorsanız aşağıdaki resimde gayet muntazam dilimlendiğini görebilirsiniz. Tabi ki bunda Tefal in yeni serisinin de etkisi oldukça büyük :)
 

 
 
 
 Bu da nutricook ile pişirdiğimiz sebzeli kuzu
 
 
Tatlı son :) Yine Arda Türkmen farklılığı ile elmalı muhallebi kupları
 
 
Not: Etkinliğin ertesi günü ters yüz kabak tarifini Tefal' in  Arda Airbake Yuvarlak Kek Kalıbı ile elmalı tart için uyguladım, elmaları alta donmuş hamuru da üzerine rendeleyip fırına verdim. Soğuyunca da üzerine pudra şekerini serptim.
 
 
Afiyet olsun ;)
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder