28 Eylül 2013 Cumartesi

Derinim İki Yaşında

Geçen pazar 22.09.2013'te canım kızım 2 yaşında oldu. Doğum gününü karavanımızın olduğu Kilyos Uzunya Restoran ta yaptık. Nasıl geçti bu kadar zaman hiç anlamadım. Uykusuz, sinirli, sendromlu ama bir o kadar sevgi dolu... Kızım büyüdü artık beni öperek uyandırıyor. Anne sini şoook siviyom diyor :) Yaşadığım her kötü an bu sevgi sözcükleriyle silinip gidiyor. Güzel gözleri gülünce kuzumun bende dünyanın en mutlu insanı oluyorum.

Bana bu hayatı yaşattığın için sana çok teşekkür ederim şişman farem, sarı patatesim benim... Seni çok seviyorum. Belki 15 yaşına geldiğinde bloğumu okuyup seni neşelendiririm, eski günleri, hatırlamadığın anları  hatırlamanı sağlarım...


İşte doğum günü fotoğraflarımız;










4 yorum:

  1. maşallah anne kız çok tatlısınız doğum günü konseptide çok şirin olmuş nice yaşlarını görürsünüz inş sevgiler esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz güzel sözler için :))

      Sil
  2. Çok şık ve güzel bir anne, tatlı mı tatlı bir sarı bebiş, her şey çok güzel görünüyor. Nice mutlu doğumgünleri olsun, sağlıklı ve güzel bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay utandırdınız bizi güzel sözlerinizle teşekkür ederiz:))

      Sil