29 Mayıs 2013 Çarşamba

Tatil Önerisi

Kızıma altı aylık hamile iken mayıs sonu Antalya'ya tatile gitmeye karar verdik. Aslında ben Antalya konusunda hep önyargılıydım fakat eşim de oradaki tesislerin kalitesini çok beğendiği için oraya gitmek istiyordu. Tur şirketi olan bir arkadaşımıza beklentilerimizi ilettik. Benim beklentim denizin ege denizi gibi olması, yemeklerin temiz ve güvenli olması, hamile olduğum için de egede ki tesisler gibi yamaçta olmamasıydı. Arkadaşımız bize Amara Dolce Vita Luxury'i önerdi. Açıkçası Antalya'da doğa ve deniz olarak bu kadar mükemmel bir tesis göreceğimden çok umudum yoktu. Oteldeki odamızı görünce büyülendim açıkçası. Bembeyaz klasik mobilyalar çok sıcak ve iç açıcı gözüküyordu. Cama doğru yöneldiğimde ise muhteşem çam ormanları ve masmavi deniz manzarası vardı. Beni en çok cezbeden personelin çocuklarla inanılmaz ilgili olmasıydı. Zaten oteldeki misafirlerin çoğu hamile ya da çocuklu aileydi. Çocuk dostu olduğu için bu yaz Derin'le de gideceğiz.
 
Genel görünüm


Odalar
 
 


 
Otelin mimarisi çok güzeldi

Oteldeki tüm tuvaletlerde peçete yerine minik havlular koymuşlardı. Ellerini kuruladıktan sonra kirli sepetine atıyorsun ve yıkanıp ütülenip geri geliyor.
 

A la carte balık restoranının manzarası. Çıkarken biraz zorlandık ama değimişti açıkçası:)
 
Balık çorbası
Ara sıcaklar
Akdenizin en güzel balıklarından lagos
 
 
Beni büyüleyen bir diğer şey ise biz balığımızı yiyip şarabımızı yudumlarken, restoranın tepesindeki kuleden canlı gelen saksafon sesiydi.

 
 
 
 

1 yorum:

  1. Offf Ezgi ne yaptın sen! Tatil aşkım depresti vallahi. Genelde her şey dahi otel konseptini sevmem ama burası harika görünüyor :)

    YanıtlaSil