11 Mayıs 2013 Cumartesi

Merhaba


Şu anda 20 aylık olan kızım Derin doğduktan sonra arkadaşım Evrim sayesinde kendimi bir anda sosyal medyanın içerisinde buldum. Önceleri pek alışamamıştım aslında, fakat şimdi bağımlısı oldum diyebilirim.
 İnternet anneleri mail grubuna üye olmamla başladı her şey. Sonrasında bu grup sayesinde iyi bir twitter takipçisi ve blog okuyucusu oldum. Bunlar bana neler mi kattı? Öncelikle bilgi paylaşımı bana inanılmaz faydalı oldu, taze bir anneyken içinden çıkamadığım birçok sorunun üstesinden gelebildim. Ama en önemlisi edindiğim arkadaşlarım ve dostlarım... Öyle güzel ve donanımlı anneler tanıdım ki bilgi paylaşımını aşıp güzel ilişkiler kurduk. Şimdi de ben neden tecrübelerimi paylaşmıyorum dedim ve bu blogu açmaya karar verdim.
  Bana gelecek olursak; 2006 yılında Kocaeli Üniversitesi İktisat fakültesini bitirdikten sonra 2009 yılına kadar lojistik ve satınalma ağırlıklı olarak çeşitli sektörlerde çalıştım. 2009 yılında bir anlık cesaretle herşeyi bırakıp çocukluğumdan beri sayıkladığım bir meslek olan içmimarlık ile ilgili iki senelik eğitim aldım.
 Blogumda annelik tecrüblerim, dekorasyon, gezip gördüğüm mekanlar, yeni lezzetler  ve çevremdekilerin isteği üzerine sofra düzeni ile ilgili yazılar yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder